domingo, 23 de diciembre de 2007

PARTIDAZOS DE FUTBOL SALA Y CHUYÓN





Ayere nos arrimamos una colla , y sí digo colla . Yéranos chen amigos d'o Dispierta Fierro , chen de La Ronda de Boltaña , chen de Dechús Band, chen d'o Comando , chen d'o Fierro, chen de Lurte, lo que digo una colla o una banda.

Dimpués de dar más chiros qu'un pirulo se consiguió arribar a ro pabellón Rio Ebro. Allí os equipos d' a primera dibisión Nazional d'Aragón, Lurte, Dispierta Fierro y Dechús Band, s'enfrentaron en un triangular en o que ro resultau estió lo de más , ya que ra bandada de Lurte con o suyo pichichi Iván o chicorrón (5 golazos) se levaron o mixín a r'augua, lo que ye lo mesmo, ganaron, pero ixo no tien de importanzia. En hubo risas, trikis, chen chugando en falda , unos peducos con didos , zelebrazións de gols do más brasileiro d'o Perineu con o tin- tán, ta tirar-te a ra concarada de debán solenco feba manca dizir ," a que te truco as tetas", de tot un poco, dica chicoz moskeos, pero sin d'importanzia . Dimpués d' a ducha y d' aber recuperado l' aliento , ya que cuasi se tien que clamar a ra UVI-Movil de bombers ta que repartieran osixén a bels , toz chuntos a minchar a una sidrería .

Chuyón, chuyón, chuyón chilaban as masas, de p. m., a chenta con churizo a ra sidra , tortiella d' abadexo , chuyón, queso, coduño y nueces y toda ra sidra que te pudieses beber . A filla ( ninón ) d'Oscar Tesa de La Ronda , ista nuei han dito que se'n puyaba por as escaleras como ra mozeta d'o exsorcista, habeba pesadillas con " O Anfetas ", ixo sí Íñigo metió a nota paternalista y la habeba en os brazos d' una maniera que "Rosalía , ixo me parixe que te ye pidiendo bel cualcosa". Entre ros postres , mosica , mosica , y os gaiters de toz os grupos , o guitarrico d'Alex , a percusión d'Anfetas, y guitarras y atros trastes emplenoron a bilada de trangodoples, mazurcas, ezetera, ezetera, con bailables incluíus . O querer bailar con ra mozeta de Dabi , teneba atra leutura , ya t'enterarás y te reirás.

Anica, cuasi nos se chita a plorar , LI BAN A FER TIA, como está ra mozeta.

Dimpués chicota Ronda dica ro Dispierta, t'allí con unos Almogabars, s'en fué regalando a chornada , ixo sí en o camín nos-i trobamos a dos can chuflainas a ros que por no quedar mal con ers se li'n arrulloron unas monedicas en a beina d' a guitarra . Y a nuei ha seguido dica alteras oras d' a madrugá. Que contaros más, que pasez unas birollas agradables, y toz ixos deseyos que se dizen istos diyas sigan de berdá , pero no solenco agora si no ta perén .

Goyosa Nabidá ta toz.



VERSIÓN EN CASTELLÁ

Ayer nos juntamos una cuadrilla, y sí digo cuadrilla. Estábamos gente amigos del Dispierta Fierro, gente de La Ronda Boltaña, gente de Dechús Band, gente del Comando, gente del Fierro, gente de Luerte, lo que digo una cuadrilla o una banda.

Después de dar más vueltas que un pirulo se consiguió llegar al Pabellón Rio Ebro. Allí los equipos de la primera división Nazional de Aragón, Lurte, Dispierta Fierro y Dechús Band, se enfrentaron en un triangular en el que el resultado fué lo de más, ya que la banda de Lurte con su pichichi Iván el pequeñín (5 golazos) se llevaron el gato al agua, lo que es lo mismo, ganaron, pero eso no tiene importancia.


Hubo risas, trikis, gente jugando en falda, unos calcetines con dedos, celebraciones de goles de lo más brasileiro del Pirineo con el tin-tán, para quitarte a la contrincante de enfrente solo hacía falta decir, "a que te toco las tetas", de todo un poco, hasta pequeños moskeos, pero sin importancia.

Después de la ducha y de haber recuperado el aliento, ya que casi se tiene que llamar a la UVI-Movil de bomberos para que repartieran oxígeno a algunos, todos juntos a comer a una sidrería.

Chuyón, chuyón, chuyón gritaban las masas, de p. m., la comida con chorizo a la sidra, tortilla de bacalao, chuyón, queso, membrillo y nueces y toda la sidra que te pudieses beber. La hija (bebé) de Oscar Tesa de La Ronda, esta noche han dicho que se subía por las escaleras como la chica del exsorcista, tenía pesadillas con "El Anfetas", eso sí Íñigo puso la nota paternalista y la tenía en los brazos de una manera que "Rosalía, eso me parece que te está pidiendo algo".

Entre los postres, música, musica, y los gaiteros de todos los grupos, el guitarrico de Alex, la percusión de Anfetas, y guitarras y otros trastes llenaron la velada de pasodobles, mazurcas, etc. etc. con bailables incluídos. El querer bailar con la de Dabi, tenía otra lectura, ya te enterarás y te reirás.

Anica, casi se nos echa a plorar, LE VAN A HACER TIA, como está la chica.
Después pequeña Ronda hasta el Dispierta, en donde con unos Almogabars, se fué diluyendo la jornada, eso sí en el camino nos encontramos a dos perro flautas a los que por

no quedar mal con ellos se les tiraron unas monedicas en la funda de la guitarra.

La noche ha seguido hasta altas horas de la madrugá.

Que contaros más que paséis unas fiestas agradables, y todos esos deseos que se dicen estos días sean de verdad, pero no solo ahora si no para siempre.

Goyosa Nabidá ta toz

No hay comentarios: