lunes, 21 de diciembre de 2009

YA SEMOS TRILINGÜES


Una vez terminadas las olivas, y de haber hecho cosicas de madera, he vuelto nuevamente a Zaragoza.
En el pueblo, la oliva a ido bastante bien, no con el precio que debería, pero la cantidad ha valido la pena. Hemos mandado a Euskadi unas cuantas pulgaretas, hemos hehco fiesta con la gran cesta de navidad que les dieron a los concejales de CHA, hace falta tener mal gusto para dar lo que dieron, no se dignaron siquiera a comprar las cosas de la comarca, hay que joderse.
La cena bien, estábamos una trentena de personas y mi padre hizo una sartenada migas.
Yo el sábado me volvía a la citi pues quería salir a cenar por ahí, estuve con Susana y los Peludos. Primero me pasé a ver a los gemelos, y a los cacos, joer como están los capullines, y ahora que se les suelta la lengua, están supergraciosos, uno cabezón y el otro cabezudo, uno llorón y el otro llorica. Para partirte el pecho.
Ayer iba a bajar al homenaje al Justicia pero llamaron mis padres del pueblo, que volvían a comer y les tenía que hacer la comida, así que en casica. A la tarde a dar una vuelta con los moñas y el brasas.
Cambiando de tema, ya semos trilingües a pesar de las brujas, fantasmas y demás cosas que quieran ver una cuaaaaaaadrilla de caciques y paletos, el negar una realidad no sirve para nada.
Y mañana a Moncayo con los compis, a ver que día nos hace.
Bueno salú y felices días, pero sin consumismo ¿vale?


Una begada feitas as olibas, y d'aber fusteau, he tornau nuevamen a Zaragoza. En o lugar , as olibas a ito pro bien, no con o pre que debería, pero ra cantidá ha calido a pena . Emos mandau ta Euskadi belunas cuantas pulgaretas, emos feito birolla con a gran payela de nabidá que lis ne dieron a ros conzellers de CHA, fa manca tener mal gusto ta dar lo que nes dieron, no se dignaron sisquiera a crompar as cosas d' a redolada, bi ha que joderse . A zena bien, yéranos una trentena de presonas y o mío pai fazié una sartanada mollas . Yo ro sabado me golvía ta ra citi pos quereba salir a zenar por astí , estié con Susana y os Peludos. Primer me pasé a beyer a ros bezóns e Irene, y a ros cacos, joer como son os capullines, y agora que se li'n suelta ra luenga , son supergraciosos, l'un cabezón y l' atro caburrero, l'un ploramica y l' atro plorica . Ta partirte o peito. Ayere iba a baxar a ro omenache a ro Chustizia pero clamoron os míos pais d'o lugar , que golvían a minchar y lis eba que fer a chenta , asinas qu'en casica. A ra tardi a dar una tornada con os moñas y o brasas. Cambeando de tema, ya semos trilingües a pesar d' as bruxas , pantasmas y demás cosas que quieran beyer una cuaaaaaaadrilla de caaaaaaaziques y maaaaaatracos , o negar una reyalidá no sirbe ta cosa . Y maitín a Moncayo con os compis, a beyer que diya nos fa . Güen salú y goyosos diyas , pero sin consumismo ¿ bale?


Una vegada acabades les olives, i d'haver fet cosicas de fusta, he tornat novament a Saragossa. En el poble, l'oliva a anat bastant bé, no amb el preu que hauria de, però la quantitat ha valgut la pena. Hem manat a Euskadi unes quantes pulgaretas, hem hecho festa amb la gran cistella de nadal que els van donar als regidors de CHA, fa mancada tenir mal gust per a donar el que van donar, no es van dignar si més no a comprar les coses de la comarca, cal fotre's. El sopar bé, estàvem una trentena de persones i el meu pare va fer una sartenada molles. Jo el dissabte em tornava a la city doncs volia sortir a sopar per aquí, vaig estar amb Susana i els Peluts. Primer em vaig passar a veure als bessons, i als cacos, e Irene y com estan els capullines, i ara que se'ls solta la llengua, estan supergraciosos, un cabezon i l'altre cabezudo, un lloron i l'altre llorica. Per a partir-te el pit. Ahir anava a baixar a l'homenatge al Justícia però van cridar els meus pares del poble, que tornaven a menjar i els havia de fer el menjar, així que en casica. A la tarda a fer un volt amb els moñas i el brases. Canviant de tema, ja semos trilingües a pesar de les bruixotes, fantasmes i altres coses que vulguin veure una coooooooooolla de caaaaaaaaacics i taaaaaaaaaaujans, el negar una realitat no serveix per res. Bé demà a Moncayoamb els compis, a veure que dia ens fa. Bueno salú i feliços dies, però sense consumisme val?

No hay comentarios: